Algemeen:
wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor het niet tijdig aankomen op het adres van vertrek en/of bestemming door files, ongeval, slechte weersomstandigheden, pech of door foutieve informatie vanuit een bepaalde luchthaven met betrekking tot de landing van een vlucht.
Gereserveerde ritten:
bij annulatie van gereserveerde ritten, dit binnen de 72 uur voor aanvang van de geboekte rit, wordt een bedrag van 50% aangerekend ten bedrage van de prijs van de rit. Bij annulering binnen de 24 uur wordt het volledige bedrag aangerekend.
Facturatieritten:
de betalingstermijn van 15 dagen volgend op de facturatiedatum dient gerespecteerd te worden.
Betaling:
alle ritten dienen betaald te worden bij het verlaten van onze wagens, dit met uitzondering van facturatieritten.
Weigeren van 'bepaalde' personen:
wij behouden ons het recht de toegang tot onze wagens te weigeren aan 'bepaalde' personen. Redenen daarvoor kunnen van diverse aard zijn; té dronken, té vuil, agressief, personen die de veiligheid van medepassagiers en/of de goede zeden in het gedrang kunnen brengen.
Bevuiling van de wagens:
erge bevuiling van onze wagens moet vergoed worden. Als bijvoorbeeld in een wagen wordt gekotst moet deze een dieptereiniging ondergaan. Voor deze reiniging, inclusief 3 dagen immobiliteit voor het drogen wordt een schadevergoeding van 1250 Euro aangerekend. In onze wagens mag vanzelfsprekend niet worden gerookt, gegeten of gedronken.
Niet betaling van de rit:
bij niet betaling van de rit – tenzij anders overeengekomen – wordt automatisch het dichtstbijzijnde politiecommissariaat binnengereden om aldaar proces verbaal te laten opstellen.